Blogg.se-appen funkar inte!

 
Men nu ska vi inte deppa :)
Idag och igår och iförgår och dagen innan det och innan det och in..... ja typ sådär många dagar har jag varit tillsammans med Maja! Så himla mysigt asså!! ikväll så var vi på någon fisk resturang med MAja och åt ( kommer inte ihåg namnet hehhe)
Typ tredje dagen jag sover över med Maja nu ;)
Stör mig verkligen jätte mycket på att min app inte funkar!
Är det någon annan som har haft problem med det?
 
Dagens outfit från igår:
 
 LINNE: monki
SHORTS:crocker
SKÄRP: hm
 
 

Det ska bli så najs att komma till Torekov nu! det är lixom grejen med hela sommarlovet att rida och vara i Torekov och alla UNDERBARA människor i Torekov åh längar!
 
SEN, på typ nästa måndag så kommer nils till SWEDEN <3 ska bli så kul :)
Har verkligen saknat honom!
 
 

Imorgon tror jag att jag sak jobba lite på eftermiddagen och på förmiddagen ska jahg bara chilla med Majsan ;)
 

ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG <3
HAOU DET BRAUO ALLA KÄRA BLOGGLÄSARE <3
 
 

På söndag får jag träffa min ponny :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0