Chachabloggenvilmaochmajahär!

Chacha bloggen! Nu ska vi typ gå och lägga oss ;) hehe töntar som går och lägger oss så tidigt! Nä skoja vi ska inte alls det sova nu men vi ska inte hitta på några flera rackartyg!! (skoja!) Nu ska jag sammanfatta min dag först så vaknade jag... Efter det så har jag bara chillat!! Vid 2 åkte kag hem till maja och där var alicia. Vi gick ner för att köpa glass! När vi kom hem så kollade vi på film :) och lite sådant! Vi åt kött och potatis till middag idag och till efterätt så var det jordgubbar (jätte gott!) Jag gjorde en rätt så fin fläta på maja (det finns en bild på den). Imorron så ska vi (jag maja och kanske alicia) göra något kul! Men ha det bra så bra så vi får höras så vi inte tappar kontakten!! Pusspusspåer!!!


By maja wiklund <3


Eftersom jag antagligen inte har så bra internet så kan jag inte ladda upp bilder... Får göra det på datorn hemma sedan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0